Busques la informació sobre el dinar de Nadal? En trobaràs tots els detalls i el formulari d’inscripció aquí:
http://www.cczuric.cat/event/dinar-nadal-catalans/
Aquestes són algunes de les activitats que hem organitzat per dur a terme durant la sobretaula:
– Cagatió per als més petits
– Lliurament de premis als guanyadors del Concurs de dibuix
– Cantada de nadales
– Sorteig d’una panera: Durant el dinar podràs comprar tiquets per participar-hi. Cada tiquet tindrà un preu de 2 CHF. Com més en tinguis, més possibilitats de guanyar!
– Amic invisible: Si hi vols participar, només cal que portis un regal ben embolicat (pressupost mínim 10 CHF / màxim 15 CHF) al mateix dinar. Els membres de la Junta que no hi participin s’encarregaran de recollir tots els regals durant l’aperitiu, i havent dinat repartirem els regals d’una manera diferent i divertida.
Si t’agradaria col·laborar amb nosaltres organitzant alguna altra activitat, escriu-nos a cczuric@gmail.com o a través de Facebook.